Naar hoofdinhoud

Contact

Inhoudelijke vragen aan organisaties

Heeft u vragen of klachten over de inhoud van een bericht, uw Persoonlijke gegevens of zaakinformatie die via MijnOverheid worden aangeboden, neem dan contact op met de betreffende organisatie. Alleen die kan uw vraag of klacht beantwoorden. Contactgegevens van de betreffende organisatie vindt u in de lijst van aangesloten overheidsorganisaties, of in het bericht van de betreffende organisatie.

Vind de contactgegevens van een organisatie

Vragen over de werking van MijnOverheid

Heeft u een vraag, klacht of suggestie over de werking van MijnOverheid, neem dan contact op met de helpdesk van MijnOverheid op een van de onderstaande manieren.

Telefoon

+31(0)88 - 123 6500 (lokaal tarief), bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur.

Contactformulier

Verstuur uw vraag, klacht of suggestie via het contactformulier.

Twitter

Stel uw vraag via Twitter via @MOwebcare.

Volg een cursus bij de bibliotheek

Wilt u leren hoe de website van MijnOverheid werkt en hoe u de Berichtenbox gebruikt? Veel bibliotheken bieden Digisterker cursussen waarin u stap voor stap leert omgaan met websites van de overheid en DigiD. Ook krijgt u hier uitleg over MijnOverheid en de Berichtenbox. Deze cursussen zijn voor iedereen met een beetje internet-ervaring. Ook als u geen lid bent van de bibliotheek.

De cursus bestaat meestal uit 4 bijeenkomsten van 2 uur en wordt door speciaal getrainde docenten gegeven.

Is een Digisterker cursus iets voor u?

Neem dan contact op met uw bibliotheek of kijk op https://www.bibliotheek.nl/computerhulp voor cursussen bij u in de buurt.

Veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bekijk alle veelgestelde vragen