Veelgestelde vragen
In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de betreffende organisatie of met de Helpdesk van MijnOverheid.
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Neem voor vragen over de inhoud contact op met de organisatie waarvan u het bericht, zaak of persoonlijk gegeven heeft ontvangen.
MijnOverheid kan u niet helpen bij de inhoud van uw bericht, persoonlijk gegeven of zaak.
De regels voor het gebruik van MijnOverheid zijn opgenomen in de Regeling Generieke Digitale Infrastructuur.
Nee.
Elke Nederlander van 14 jaar of ouder heeft (inwerkingtreding Wet EBV op 1 november 2015) automatisch een account bij MijnOverheid. U kunt uw account niet opzeggen.
Organisaties die aangesloten zijn bij MijnOverheid, controleren wie u bent door u te vragen om in te loggen. Daarom moet u soms opnieuw inloggen via MijnOverheid als u naar de website van een andere organisatie gaat om berichten te bekijken of gegevens in te zien.
Zijn organisaties aangesloten op DigiD Eenmalig inloggen? Dan hoeft u maar 1 keer in te loggen op MijnOverheid. Steeds meer organisaties zijn hierop aangesloten. Het is dus steeds vaker voldoende om slechts 1 keer in te loggen.
Ja.
MijnOverheid is overal ter wereld te gebruiken. Wel kan de melding dat u een nieuw bericht heeft soms niet, of met veel vertraging aankomen.
Let op, er zijn landen met beperkte internetvrijheid, dit brengt mogelijk veiligheidsrisico's met zich mee. Lees meer over veilig internetten op de website van het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC); https://ncsc.nl
Nee, het is niet mogelijk het MijnOverheid-account van een overleden partner/familielid op te zeggen.
Van overheidsorganisaties die zijn aangesloten op de Berichtenbox. U vindt deze onder Instellingen. U bepaalt zelf van welke van deze organisaties u berichten ontvangt.
De organisatie bepaalt uiteindelijk zelf welke berichten zij digitaal versturen.
Nee.
U kunt alleen berichten ontvangen, maar geen berichten versturen. De afzender geeft in het bericht soms aan hoe u op het bericht kunt reageren.
Soms.
- Staat het bericht in uw prullenbak of archief? Dan kunt u het bericht weer terugplaatsen naar uw inbox.
- Heeft u het bericht uit uw prullenbak verwijderd? Dan kunt u het bericht niet meer terughalen.
Tijdens de installatie van de app wordt gevraagd of u meldingen van de app wilt ontvangen. Om geen post van de overheid te missen adviseren wij deze aan te zetten.
U kunt in het instellingenmenu van uw telefoon of tablet ook zelf instellen op welke manier u meldingen wilt ontvangen. Ga hiervoor naar het instellingenmenu van uw telefoon of tablet en kies voor Berichtgeving (iOS) of Meldingen (Android) en selecteer de Berichtenbox app. U kunt hier de instellingen naar wens aanpassen.
Let op! Maakt u gebruik van iOS (iPhone) en heeft u tijdens de installatie ervoor gekozen om geen meldingen te ontvangen is het helaas niet mogelijk dit alsnog zelf aan te zetten in het instellingen menu van uw telefoon. Wilt u toch meldingen ontvangen moet u de app opnieuw installeren. U krijgt dan de vraag of u meldingen aan wilt zetten.
Nee, binnen 24 uur na aangifte van overlijden bij het gemeentehuis krijgt het account een overlijdensstatus. Daardoor is het niet langer mogelijk voor overheidsorganisaties om nieuwe berichten te sturen naar de Berichtenbox van de overledene.
De betreffende overheidsorganisaties zullen in het geval van overlijden overschakelen op papieren post die wordt geadresseerd aan de erven van de overledene.
De Berichtenbox is uw persoonlijke, beveiligde postbus voor digitale berichten van de overheid als alternatief voor de papieren post. In uw Berichtenbox kunt u berichten ontvangen, bewaren en beheren.
Wilt u een melding ontvangen van een nieuw bericht? Schakel dan de e-mail melding in, of download de Berichtenbox app.
Elektronische post van de overheid moet gegarandeerd en tijdig worden afgeleverd. E-mail is daarvoor niet betrouwbaar en veilig genoeg.
Neem contact op met de organisatie waarvan u het bericht heeft ontvangen. MijnOverheid kan u niet helpen bij de inhoud van de berichten die u ontvangt.
U ziet berichten van alle gemeenten die op de Berichtenbox zijn aangesloten en waarvan u heeft aangegeven digitaal berichten te willen ontvangen.
In de praktijk ontvangt u vooral post van uw eigen gemeente. Maar u kunt ook post van een andere gemeente ontvangen, bijvoorbeeld omdat u daar een vergunning heeft aangevraagd, of omdat u daar een vakantiewoning heeft.
Dit hangt af van de keuze van die overheidsorganisatie die u het bericht stuurt. Sommige overheidsorganisaties versturen al hun post via de Berichtenbox en op papier. Andere overheidsorganisaties sturen hun berichten alleen via papieren post of juist alleen digitaal. MijnOverheid heeft geen invloed op de keuze van de verschillende overheidsorganisaties.
Het is afhankelijk van de overheidsorganisatie die de berichten verstuurt of dit mogelijk is.
Hebt u gekozen voor het ontvangen van berichten via de Berichtenbox? Dan ontvangt u deze berichten in principe niet meer per gewone post. Organisaties kunnen er echter voor kiezen om bepaalde berichten zowel digitaal als op papier te sturen.
Let op, het vinkje bij Belastingdienst kunt u niet verwijderen. De Belastingdienst zal steeds meer berichten digitaal naar u versturen. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Belastingdienst https://belastingdienst.nl/digitalepost.
- Log regelmatig in op MijnOverheid;
- Zet 'Melding als er nieuwe post is' aan via 'Instellingen' om meldingen van nieuwe berichten te ontvangen;
- Zet 'Herinnering als u post niet hebt geopend' aan via 'Instellingen';
- Download de Berichtenbox app.
MijnOverheid geeft een organisatie geen informatie of u berichten hebt gelezen of verwijderd.
Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:
- Uw e-mailadres is niet bekend of gewijzigd: ga naar 'Instellingen' om uw e-mailadres aan te passen;
- 'Melding als er nieuwe post is' staat uit: ga naar 'Instellingen' om dit aan te zetten;
- U gebruikt hetzelfde e-mailadres als uw partner, kind of huisgenoot en die heeft de melding gelezen en weggegooid;
- Te volle eigen mailbox, als gevolg komt de email met melding niet aan;
- Spamfolder: de melding zit in uw spamfolder.
Het aanbieden van de melding dat er een nieuw bericht is bezorgd betreft een service van MijnOverheid. Deze melding heeft geen juridische status. Dit betekent dat aan het wel of niet (tijdig) ontvangen van een deze melding geen rechten kunnen worden ontleend. U dient zelf uw Berichtenbox geregeld te openen om te zien of u nieuwe berichten heeft en zo nodig hiernaar te handelen.
Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:
- U deelt uw e-mailadres met uw partner of kind, en de notificatie is voor hen bedoeld;
- De melding gaat over een wijziging in een lopende zaak (zoals een vergunningaanvraag);
- U heeft het bericht al gelezen voordat u de e-mail met de melding ontving of zag;
- Iemand anders is gemachtigd berichten in uw Berichtenbox te lezen en deze persoon heeft het bericht al geopend of verplaatst.
Berichten blijven altijd bewaard, tenzij u ze zelf verwijdert.
Dit is een keuze van de Belastingdienst. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Belastingdienst, https://belastingdienst.nl/digitalepost.
Neem hiervoor contact op met de Belastingdienst. Contactgegevens vindt u op de website van de Belastingdienst, https://belastingdienst.nl/contact.
De app is een mobiele applicatie van de Berichtenbox voor smartphones en tablets. In de app leest u de berichten die in uw Berichtenbox op MijnOverheid staan. U ontvangt een melding op uw telefoon of tablet als er nieuwe post is.
De app is beschikbaar voor smartphones en tablets die draaien op de besturingssystemen iOS van Apple (vanaf iOS 12) en Android van Google (vanaf Androidversie 7.0).
Download de app alleen uit de officiële stores. Voor Apple gebruikers is dit de Apple App Store en voor Android gebruikers is dit de Google Play store.
Ja, u kunt de Berichtenbox app na installatie direct gebruiken. U heeft wel een geactiveerd MijnOverheid account en een geactiveerde DigiD app nodig.
Nee
De beveiliging van uw telefoon of tablet en de pincode beveiliging op de app is voldoende om kwaadwillende tegen te houden. Bij het verwijderen van de app of het wissen van de telefoon wordt ook de toegang tot de app geblokkeerd.
Nee
U kunt de voorkeuren voor organisaties niet via de app wijzigen. Hiervoor moet u inloggen op MijnOverheid en via instellingen de voorkeuren aanpassen.
Ja
U kunt de app op meerdere apparaten tegelijk installeren.
Nee. U kunt de berichten van de persoon waarvoor u een machtiging heeft alleen inzien via de website van MijnOverheid.
Het verschil tussen de Berichtenbox voor burgers en bedrijven is dat de Berichtenbox voor bedrijven alleen te gebruiken is door ondernemers (met KvK-registratie). Ook is het mogelijk om met de Berichtenbox voor bedrijven digitale berichten te versturen naar overheidsorganisaties. Deze mogelijkheid heeft de Berichtenbox voor burgers niet, hier kan alleen post in ontvangen worden.
Lees meer over de Berichtenbox voor Bedrijven.
Hier staat informatie over zaken die u op dat moment heeft lopen of afgerond zijn bij de overheid. Bijvoorbeeld een vergunningaanvraag.
Wijzigt er iets? Bijvoorbeeld een aanvraag die is afgerond? Dan ontvangt u automatisch een e-mail als 'Melding als er nieuwe post is' aanstaat.
Ga naar 'Lopende zaken' en klik op 'Aangesloten organisaties'. Hier vindt u van welke organisaties u uw Lopende zaken kunt bekijken.
Neem hiervoor contact op met de organisatie waar deze zaak loopt. Bijvoorbeeld uw gemeente.
MijnOverheid kan u niet helpen met vragen over de inhoud van uw lopende zaak.
U kunt iemand anders toestemming geven om berichten te lezen in uw Berichtenbox. Dit noemen we machtigen.
Ga voor meer informatie naar https://machtigen.digid.nl.
Via DigiD Machtigen, https://machtigen.digid.nl.
De persoon die u machtigt moet:
- Toestemming geven;
- Een MijnOverheid-account hebben.
Vraag dit aan via DigiD Machtigen, https://machtigen.digid.nl.
Wat is er nodig?
- De persoon van wie u de berichten gaat lezen moet toestemming geven;
- U moet een MijnOverheid-account hebben.
Nee.
Deze persoon kan alleen de berichten van organisaties waarvoor u een machtiging heeft gegeven in uw Berichtenbox lezen. Deze persoon heeft geen toegang tot overige informatie.
Deze persoon kan alleen de berichten van organisaties waarvoor u een machtiging heeft gegeven in uw Berichtenbox lezen, verplaatsen, verwijderen en doorsturen per e-mail.
- Digitaal: via DigiD Machtigen, https://machtigen.digid.nl;
- Telefonisch: via de helpdesk DigiD Machtigen, 088 123 65 55 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 8.00 - 22.00 uur.
U heeft één of meerdere personen gemachtigd uw berichten van deze organisatie te lezen en één van deze personen heeft het bericht gelezen voordat u het gelezen heeft.
Nee, u logt in via uw eigen MijnOverheid-account. Hier kunt u de berichten lezen waarvoor u bent gemachtigd.
Ja. Klik in uw Berichtenbox aan de rechterkant op 'Gemachtigd voor'.
Ja, u kunt hier een overzicht van opvragen:
- Digitaal: via DigiD Machtigen, https://machtigen.digid.nl;
- Telefonisch: via de helpdesk DigiD Machtigen, 088 123 65 55 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 8.00 - 22.00 uur. U ontvangt dan het overzicht per post.
- Log in op uw eigen MijnOverheid-account;
- Open de Berichtenbox;
- Kies in het blok 'Gemachtigd voor' de naam van degene van wie u berichten wilt lezen.
Denkt u dat de getoonde gegevens niet kloppen? Neem dan contact op met de organisatie waar deze gegevens geregistreerd staan. De contactgegevens staan op dezelfde pagina.
Geef dit door aan de organisatie waarbij de gegevens geregistreerd staan. Deze contactgegevens staan op dezelfde pagina.
MijnOverheid kan uw gegevens niet aanpassen.
Via de gemeente waar u ingeschreven staat.
BRP staat voor Basisregistratie Personen. Hierin staat informatie over u die de overheid nodig heeft, zoals uw geboortedatum, naam, huwelijk of verhuizing. De gemeente waar u ingeschreven staat, houdt deze gegevens bij.
Woont u in het buitenland en staat u in de BRP ingeschreven als niet-ingezetene? Dan houdt het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties uw gegevens bij.
Voor meer informatie zie de website van de Rijksoverheid.
Meld dit bij het Kadaster, https://kadaster.nl.
Dit staat voor Landelijk Bureau Inning Onderhoudsbijdragen. Deze organisatie int alimentatie en stelt de ouderbijdrage Jeugdzorg vast. Voor meer informatie: https://lbio.nl.
Partneralimentatie.
Overige betalingen zijn niet fiscaal aftrekbaar. Meer informatie vindt u op de website van de Belastingdienst, https://belastingdienst.nl.
Nee.
Ontvangt u een bijstandsuitkering? Dan kan de kinderalimentatie hiervan afgetrokken worden.
WOZ staat voor de Wet waardering onroerende zaken. Deze wet regelt dat gemeenten jaarlijks de waarde vaststellen van onroerende zaken, zoals woningen of bedrijfspanden. Als eigenaar/huurder ontvangt u eenmaal per jaar van de gemeente de nieuwe WOZ-waarde op het aanslagbiljet voor de gemeentelijke belastingen.
De WOZ-waarde vormt de grondslag voor enkele belastingen. De waardegegevens worden daarom gebruikt door de gemeenten, de waterschappen en de Belastingdienst. Daarnaast worden de waardegegevens ook gebruikt door onder andere notarissen, banken en verzekeraars.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld:
• u bent samen met iemand anders eigenaar of huurder van de woning en de gemeente heeft het aanslagbiljet met daarop de WOZ-gegevens verstuurd aan een andere mede-eigenaar of mede-huurder (bijvoorbeeld uw partner). Deze mede-eigenaar of mede-huurder kan de gegevens dan wel opvragen. Door gebruik te maken van de gegevens van het Kadaster, proberen we steeds vaker de WOZ-gegevens voor alle eigenaren zichtbaar te maken.
• u bent pas zeer recent eigenaar geworden van uw woning en u bent daarom nog niet geregistreerd als eigenaar in het Kadaster en daarom zijn ook de WOZ-gegevens nog niet aan uw naam gekoppeld.
De uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken is opgedragen aan de gemeenten. Het kan zijn dat gemeenten een aantal taken voor de wet in een samenwerkingsverband met enkele andere gemeenten uitvoeren. De taxaties worden volgens instructies verricht.
Op de juiste uitvoering van de wet oefent de Waarderingskamer toezicht uit. Dit is een onafhankelijk bestuursorgaan dat valt onder het ministerie van Financiën.
De WOZ-waarde is een geschatte marktwaarde van uw (huur)woning of andere onroerende zaak. Die waarde geeft een indicatie van het bedrag dat een koper bij aankoop zou betalen voor deze woning op die datum.
Gemeenten taxeren deze waarde jaarlijks door gebruik te maken van een taxatiemodel. Zij gebruiken daarvoor een geautomatiseerd systeem. Dat systeem analyseert grote hoeveelheden marktgegevens (verkoopprijzen) uit het recente verleden. Alle recente verkoopprijzen in de gemeente worden daarbij gebruikt. De getaxeerde waarde van een object (de WOZ-waarde) komt tot stand door vergelijking van de woning met andere verkochte objecten. Woningen worden daarbij vergeleken op basis van type woning, bouwjaar, grootte, ligging en dergelijke.
De gemeente controleert de met de computer berekende waarden, voordat deze definitief worden bekend gemaakt.
Heeft u een vraag over de WOZ-waarde? Neem dan contact op met uw gemeente.
De waarde van de woning wordt geschat aan de hand van verkoopprijzen. Bij alle woningen wordt gekeken naar de verkoopprijzen rond 1 januari van een bepaald jaar, zodat ze daarmee allemaal op dezelfde datum worden geschat. Deze datum noemen we de waardepeildatum.
De WOZ-waarde op de waardepeildatum 1 januari 2019 geldt in het jaar 2020. De waardepeildatum ligt steeds één jaar voor het jaar waarin deze geldig is. Voor de belastingaangifte over het jaar 2019 geldt dus de WOZ-waarde op de waardepeildatum 1 januari 2018.
U bent via uw MijnOverheid-account de enige die toegang heeft tot uw persoonlijke gegevens. Ze zijn dus niet zichtbaar voor anderen.
Naast uw eigen gegevens weet de overheid ook welke familiaire relaties u heeft. De overheid heeft deze gegevens nodig voor het uitvoeren van haar wettelijke taken.
In MijnOverheid ziet u alle gegevens uit de BRP over uzelf en de gegevens van uw (ex-)Partners, Ouders en Kinderen.
MijnOverheid toont alle adreshistorie die op uw persoonslijst in de BRP staat. Deze adreshistorie gaat minimaal terug tot 1 oktober 1994 (start van de GBA, de voorloper van de BRP).
U kunt uw geregistreerde inkomen in een aantal situaties laten aanpassen. Daarbij is van belang hoe uw inkomen is geregistreerd.
Uw inkomen is geregistreerd op basis van:
- Een voorlopige aanslag van de Belastingdienst. Doe dan (opnieuw) aangifte inkomstenbelasting;
- Een definitieve aanslag of navorderingsaanslag van de Belastingdienst. Dan moet u mogelijk bezwaar maken tegen deze aanslag. Met het hulpmiddel Bezwaarcheck ziet u of dit voor u geldt. Hoeft u geen bezwaar te maken? Dan vertelt het hulpmiddel ook wat u kunt doen.
Is uw geregistreerd inkomen ergens anders op gebaseerd? Of hebt u nog vragen over het aanpassen van uw geregistreerde inkomen? Bel dan de BelastingTelefoon.
Dat ligt eraan voor welk jaar u een inkomensverklaring nodig hebt.
Hoe het precies zit, leest u op Hoe kom ik aan een inkomensverklaring? (pagina opent in een nieuw venster) op belastingdienst.nl.
- Doet u geen belastingaangifte? Dan is dit een optelsom van bijvoorbeeld uw loon, pensioen en de uitkeringen die u in dat jaar ontvangt;
- Doet u wel belastingaangifte? Dan wordt dit bepaald op basis van deze aangifte. Op uw belastingaanslag heet dit dan verzamelinkomen
Op basis van uw geregistreerde inkomen wordt bijvoorbeeld de hoogte van uw uitkering bepaald, toeslagen of wat de hoogte is van bijdragen die u moet betalen.
Lees meer over het geregistreerde inkomen op de website van de Belastingdienst, https://belastingdienst.nl.
De overheid registreert (sinds 6 januari 2014) niet meer in de BRP of u meerdere nationaliteiten hebt. Daarom ziet u deze informatie niet in MijnOverheid.
DUO is voor de actualiteit van de gegevens afhankelijk van de aanlevering van gegevens door onderwijsinstellingen. Hoe sneller een onderwijsinstelling de gegevens aanlevert, hoe eerder deze gegevens worden opgenomen in het register.
Oudere gegevens zijn soms niet volledig digitaal beschikbaar.
- De meeste persoonsgegevens vanaf 1 oktober 1994 zijn gedigitaliseerd;
- Adresgegevens vanaf 1 oktober 1994 zijn gedigitaliseerd;
- Kinderen geboren op of na 1 januari 1966 zijn op de digitale persoonslijst van ouder(s) vermeld.
Gegevens van voor 1 januari 1966 zijn niet digitaal beschikbaar. U kunt deze wel opvragen via het papieren archief gemeenten.
In enkele gevallen is er geen adres bekend. Het Kadaster toont alleen adressen bij een perceel met bebouwing. Hierdoor wordt bijvoorbeeld bij weilanden en parkeerplaatsen nooit een adres getoond.
MijnOverheid toont alleen de gegevens van uw eigen persoonslijst in de Basisregistratie Personen (BRP). MijnOverheid kan van uw familieleden geen informatie tonen over het wel of niet in leven zijn van deze persoon, omdat dat gegeven niet voorkomt op uw persoonslijst in BRP.
Lees hier meer over in de Privacyverklaring, https://mijn.overheid.nl/privacy.
U bent de enige die hier toegang toe heeft.
Heeft u iemand gemachtigd? Dan kan deze persoon gemachtigde berichten uit uw Berichtenbox lezen. Deze persoon heeft geen toegang tot andere gegevens in uw MijnOverheid-account.
Ja, maar alleen van een zogenaamde sessie-cookie. Dit is een cookie die wordt aangemaakt als u inlogt. Logt u uit? Dan verdwijnt deze cookie.
Een sessie-cookie bevat geen inhoudelijke gegevens en wordt niet op uw apparaat (bijvoorbeeld uw pc, tablet of smartphone) opgeslagen.
Tips:
- Houdt uw besturingssysteem en browser up to date;
- Bescherm uw apparaat met anti-virussoftware;
- Log niet in op openbare computers, zoals in internetcafés of in bibliotheken;
- Maak geen verbinding met publieke wifi-netwerken;
- Houd uw DigiD-gebruikersnaam en -wachtwoord privé;
- Log in op DigiD met extra sms-controle of gebruik de DigiD-app;
- Laat uw pc of smartphone niet onbeheerd achter als u bent ingelogd via DigiD;
- Controleer altijd de adresregel in uw browser. Deze begint altijd met https://mijn.overheid.nl of tijdens het inloggen met DigiD met https://digid.nl. Is de adresregel anders? Log dan niet in.
Lees meer over veilig internetten op de website Veilig Internetten; https://veiliginternetten.nl
Bij phishing lokken criminelen u naar een valse website om uw inloggegevens te stelen. Zo'n valse website is vaak een exacte kopie van de echte website. Hier vragen ze u om in te loggen.
- Controleer altijd de adresregel in uw browser. Deze begint altijd met https://mijn.overheid.nl of tijdens het inloggen met DigiD met https://digid.nl. Is de adresregel anders? Log dan niet in.
- Ontvangt u een e-mail van MijnOverheid met een link, of een e-mail met een link naar MijnOverheid, dan is deze waarschijnlijk afkomstig van criminelen. MijnOverheid stuurt u nooit een e-mail met een link.
- Sla MijnOverheid op in uw favorieten. Dan logt u altijd in op de juiste website.
- Log in op uw DigiD;
- Klik op Instellingen;
- Klik op Inloggeschiedenis.
Hier ziet u wanneer er is ingelogd met uw DigiD.
Vermoedt u misbruik van uw DigiD? Kijk dan op de website van DigiD wat u moet doen.
In dat geval logt u eerst in met uw DigiD-gebruikersnaam en -wachtwoord. Daarna ontvangt u een sms op telefoon met een code. Deze moet u invoeren, daarna bent u ingelogd.
Inloggen met DigiD met sms-code is veiliger dan wanneer u alleen inlogt met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Wilt u sms-controle toevoegen aan inloggen met DigiD? Ga dan naar de website van DigiD: https://digid.nl.
Op de website van DigiD, https://digid.nl.
Valse e-mails lijken steeds echter. Ze bevatten echte logo's en ook de website adressen lijken echt. Kenmerken van valse e-mails zijn:
- U wordt gevraagd om op een link te klikken en/of persoonlijke gegevens door te geven.
- De e-mail is niet aan u persoonlijk gericht, maar begint bijvoorbeeld met 'Beste klant' of 'Beste gebruiker'. Criminelen weten uw naam namelijk niet.
- Het bericht is in gebrekkig Nederlands geschreven.
- De boodschap speelt in op angstgevoelens. U moet bijvoorbeeld direct reageren anders wordt uw account stopgezet.
- De e-mail komt in uw spamfilter terecht.
- De link in de e-mail komt niet uit op de echte MijnOverheid website.
Heeft u een valse e-mail ontvangen? Wij weten er graag van! Sla de e-mail eerst op en stuur vervolgens een bericht naar valse-email@mijn.overheid.nl met de valse e-mail toegevoegd als bijlage.